Google

6 Kasım 2011 Pazar

ben neciyim.. nerden çıktım da blog yazıyorum..

merhaba 

aslında blog yazmak aklıma bile gelmezdi ama şimdi bende yapabilirim paylaşabilirim diye düşünmeye başladım yani neden olmasın ki.
tamam belki benim çok büyük bir izleyici kitlem olamaz yada en pahalı markaların en özel ürünlerini alıp size gösteremem ama birşeyleri paylaşma isteğim yazma ve anlatma isteğim beni buraya getirdi işte.
 belki de normal hayatta çok konuştuğumu söyleyen arkadaşlarımı daha fazla bıktırmadan yazma eylemine başvurma isteği de olmuş olabilir.
falan filan ama burdayım şimdi. sizde burdaysanız çok teşekkür ederim..

 bazen dert bazen mutluluk bazen aşk

yaşamı var eden herşeyle burda olmayı bende istiyorum

şimdilik ve hep iyi kalın hoş kalın :)


güncelleme: 25.03.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder