Google

2 Mayıs 2014 Cuma

MELEKLER..

bugün melekler hakkında yazmak geldi içimden. çünkü onların varlığına daha fazla inandığım bir şekilde bir işaretin geldiği bir dönemden geçiyorum.

ortada hiçbir şey yokken moralimin bozuk olduğu birgün istemeye istemeye kuzenime gittim geç saatte. diğer kuzenimde gelmişti ve biz sohbet etmeye başladık. aradan saatler geçti birden bire 'Meleklerle yaşamak' kitabından bahsetmeye başladı ve başına gelen tüylerden yada dileklerinden şaşkınlıklarından bahsetmeye başladı. çok ilginç dedim ama aklım takıldı manevi yönüm çok derindir benim ve ertesi gün işe geldiğimde melekleri araştırmaya başladım.

okuduğum insanların yaşadıklarından gerçekten etkilendim nasıl yapıldığını bilmiyordum hala da bilmiyorum aslında ama ben içimden gelerek bir iki istekte bulundum. birgün köpeğimin üzerinde kuş tüyü buldum ama farketmedim. bir kaç gün sonra ofiste beyaz bir tüy buldum ama kapı açık kalmıştır dedim aklıma sonradan geldi ama bunun bir mesaj olup olmayacağı. aynı gün içinde aşırı baş ağrımdan dolayı koltuğa uzandırdı patronum ve yastık verdi bana biraz dinlenip ayağa kalktım yastığı yerine koyacakken iki yastık arasında beyaz bir tüy daha gördüm ve inanamadım..

meleklerim benimle olabilir mi? beni duyuyor olabilirler mi? kitabı almak için bir türlü fırsatım olmadı ama en kısa zamanda temin edicem..

sevgi dolu olmayı gösteren ve Allah'ın izniyle meleklerim sizden istiyorum diyerek istenen dileklerin günah olduğunu hiç sanmıyorum.

meleklerimiz bizimle olsun.. sevgi olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder