Google

9 Ekim 2014 Perşembe

...ne olmak istediğimle ne olabileceğim çelişkisi..

Günlük gibi kullanıyorum blog'u nadiren yazmak ve eski yazıları silmekle başlıyorum işe. Günlüğümü de 15 gün 1 ayda bir falan yazardım bir tek ortaokul zamanlarında düzenli tutmuşum sonrasında öyle bir savsaklamışım ki liseden mezun olduğumda ortaokul günlüğüm yeni bitmişti ve lise defteriyle beraber kapanmıştı. o gün bugündür ne zaman yazmak istesem eski yazdıklarımı silerek başlıyorum işe ki ilerde bundan pişman olacağımı biliyorum. 
 
           bu günlerde işimden memnun olmadığım ve işimi sevdiğimle ilgili dengesiz kararlar içerisindeyim. aslında hobi olaylarıyla uğraşmak istiyorum ama elime bir fırça alıpta iki bişi boyamadım. en sonunda odada ki kutucuklardan başladım rafları boyadım sıkıldım da açıkçası bu kadar büyük objeler boyayamıyormuşum. küçük kavanozlar denicem inşallah sonra tepsi falan.. belki satarım bir ara onları yada çeyizime kaldırırım. bilemiyorum..

            gel gelelim ki ingilizcemi iyice ilerletip yurt dışı hayalimizde var sevdicekle. ayrıca büyük bir firmada da çalışmak gibi hayallerim.. yada sevgiceğimin şirketinde (kendisi hobi malzemesi üretiyor aslında tamda fırsatı)  çalışadabilirim evlenince. bir insan ne kadar çok şey düşünüp ne kadar çok şey birden olmak istiyorsa ya yerinde kalıyor yada hiçbir şey yapamıyor.

           Sanırım cesaret gerek biraz hani işi mişi bırak al malzemeleri hop satışa başla falan. Gerçekten takdir ediyorum yapan ve satış yapabilen insanları çok emek var bu işte. bende yapıcam inşallah yaparsam da paylaşır kendimle gurur duyarım belkim..

           Ha eğer bu yazıyı okuyan olursa bin teşekkür ettiğimi bilsin... 
Sonbahar için uygun bir fotoğraf olsun istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder